Laatste loodjes - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van chielental - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Alajuela, Costa Rica van chielental - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Chantal

30 Augustus 2006 | Costa Rica, Alajuela

Na wat roerige dagjes Caribische kust zitten we nu in Alajuela, een plaats op zo´n 20 km van San Jose. Hier vertrekt morgenochtend onze vlucht naar Miami, als Ernesto tenminste gewoon doorgaat richting de Carolinas en Florida verder met rust gaat.
De afgelopen weken waren echt geweldig en we hebben dan ook een fantastische reis gemaakt. Helaas was ons laatste nachtje in Cahuita wat minder leuk, aangezien we beroofd zijn.
Inbrekers hadden zich toegang weten te verschaffen tot de sleutels van het hotel en zijn midden in de nacht bij ons naar binnen geslopen. Gelukkig hebben we overal doorheen geslapen en merkte we de volgende ochtend pas dat we beroofd waren.
We missen vooral geld, onze telefoons en nog wat andere dingen. Zijn die ochtend meteen aangifte gaan doen en alles laten blokkeren.
Leven de reisverzekering.
Ons verzoek aan jullie is om even je mobiele nummer e.d. naar ons te mailen zodat we dat weer hebben.
Gelukkig aan het einde van de reis anders had het een flinke domper kunnen zijn.
Nou iedereen heel erg bedankt voor alle reacties en tog gauw.

Chiel en Tal.

• 30 Augustus 2006 - 19:46

Nicole:

Sjemig zeg, das balen..en schrikken! En ja, lang leve de reisverzekering!
    Snel vergeten..en nog flink genieten van de reis. Gaaf dat jullie ook nog naar Miami gaan. Heel veel plezier!!!

• 30 Augustus 2006 - 20:04

Ursula:

shit zeg! wel creepy dat ze dan gewoon bij je in de buurt zijn zonder dat je er erg in hebt... nou een goede terugreis en tot snel...

• 31 Augustus 2006 - 06:30

Rianne:

Gedver, das wel een domper. Snel vergeten, de mooie dingen van deze reis zijn gelukkig wel leuke herinneringen. goede reis terug.

x Rianne

• 31 Augustus 2006 - 06:51

Wendy En Leah:

Inderdaad gisteren al flink geschrokken van jullie berichtje. Gelukkig dat met jullie alles goed is. Spullen zijn maar spullen, al is het vooral heel erg balen van Michiel zijn horloge. Lieverds, een hele goede terugreis, ik kijk er erg naar uit jullie te spreken.

Liefs,
    Wendy

• 31 Augustus 2006 - 09:14

Sannie:

Jeetje, wat klote zeg. Heb je een prachtige vakantie en dat er gebeurt er zoiets. Ben wel blij dat jullie er verder niets van gemerkt hebben en dat met jullie alles ok is. Nou geniet nog even van de laatste daagjes en alvast een hele goede terug reis. Als jullie terug zijn, ben ik net weer weg, maar ik neem contact met jullie op als jullie weer terug zijn. Groetjes!! Sannie