Website geopend! - Reisverslag uit Breda, Nederland van chielental - WaarBenJij.nu Website geopend! - Reisverslag uit Breda, Nederland van chielental - WaarBenJij.nu

Website geopend!

Door: Chantal

Blijf op de hoogte en volg

31 Juli 2006 | Nederland, Breda

Hoi allemaal,

Ik ben zo brutaal geweest om jullie allemaal aan te melden voor onze website. Ik dacht dit lijkt me wel cool om een keer uit te proberen. Michiel en ik zetten al onze reisverhalen op de website en wellicht wat foto's. Zodat jullie allemaal op de hoogte blijven van 4 geweldige weken die wij tegemoet gaan. Mocht je het niet op prijs stellen dat ik je emailadres heb gebruikt, dan kun je je ook afmelden op de site. Verder krijg je automatisch een emailtje als wij een bericht hebben geplaatst. Het leuke van deze site is dat jullie ook berichten erop kunnen zetten voor ons.
Nou ik ben benieuwd of het allemaal gaat lukken!
Wij houden jullie op de hoogte.
Groeten Chantal en Michiel

  • 31 Juli 2006 - 20:08

    Wim En Lijda:

    Hoi schatten, heel gaaf van jullie deze website, we gaan hem zeker elke dag of iedere keer lezen en zo mogelijk onze reactie plaatsen. we willen natuurlijk op de hoogte gehouden worden. liefs wij

  • 31 Juli 2006 - 20:40

    Erwin & Ingrid:

    Lieve Chantal en Michiel,
    Wat een geweldig idee deze website !!! Nu kunnen we jullie op de voet volgen tijdens jullie reis. Het is al bijna zaterdag dus we wensen jullie nu alvast een geweldige tijd toe en geniet van elkaar......

    Heel veel liefs van Erwin & Ingrid en een dikke knuffel van Sanne & Lars

  • 01 Augustus 2006 - 04:08

    Florence And Serge:

    Hey guys,

    Heel erg leuk! We zullen regelmatig checken voor jullie avonturen!

    Heel veel plezier!

    Florence and Serge

  • 01 Augustus 2006 - 07:12

    Wendy:

    He lieverds,

    Wat een ontzettend leuk idee, ik ga het echt goed bijhouden wat jullie allemaal gaan beleven. Ik bel nog, maar ik wil jullie hier alvast een ontzettend gave, fantastische en mooie vakantie toewensen.

    Liefs,
    wendy en leah

  • 01 Augustus 2006 - 07:20

    Kim Vriends:

    Echt belachelijk dat je mijn emailadres hebt gebruikt!! :-). Ik ga jullie elke dag lastig vallen:-) maar dan ontvang ik ook graag mailtjes terug. Lekker genieten daar!! dan zorg ik dat Sam en Ollie niks tekort komen. Dikke kus

  • 01 Augustus 2006 - 09:37

    Kim:

    Ha saam,

    nou tot nu toe gaat het goed zie ik met de reacties! Ik vind het prima dat je mijn adres gebruikt, maar dan wel ik wel de ongecensureerde versie van jullie reisverslag lezen en zien!!! Heb gehoord dat Chiel hele mooie billen heeft ;-). Ga er lekker van genieten en wij houden jullie op de hoogte van al datgene jullie missen (hoeven wij hier niet veel te doen!!)

    Kus

    Kim

  • 01 Augustus 2006 - 09:43

    Nienke:

    Hoi lieve Chantal en Michiel!

    Nou nou, eigenlijk wil ik mij afmelden voor jullie site!! Hahaha! Nee hoor, natuurlijk niet! Kei leuk om op de hoogte te worden gehouden van jullie geweldige reis!

    x Nienk

  • 01 Augustus 2006 - 16:49

    Ton & Ria:

    Hoi wereldreizigers
    Wat een leuk idee, we zullen jullie op de voet volgen en zo te zien aan de reacties heb je straks geen tijd meer voor andere dingen.... Zovast een hele goeie vakantie!!

  • 02 Augustus 2006 - 08:55

    Femke:

    Hoi Chantal en Michiel,

    Wat leuk dat jullie je reisverhalen met ons willen delen. Ik wens jullie een hele fijne tijd en ik zal met veel plezier jullie verhalen tegemoet zien.

    groetjes Femke

  • 02 Augustus 2006 - 14:40

    Nicole:

    Nou, wat geweldig zeg...nu maar zorgen dat je niet de héle vakanie aan het tikken bent! We wensen je heel veel plezier!! Groetjes Roel en Nicole

  • 02 Augustus 2006 - 14:44

    Nicole:

    Je = jullie natuurlijk

  • 02 Augustus 2006 - 17:04

    Hannie En Ed:

    Heel geinig om ons zo op de hoogte te willen houden.
    Ik ben heel benieuwd hoe de reis gaat verlopen???
    Heel veel reisplezier en veel spannende dingen doen he.!!!
    doei Hannie en ed.

  • 03 Augustus 2006 - 19:14

    Sannie:

    He Michiel en Chantal. Ik vind het natuurlijk helemaal niet erg dat jullie mij hebben aangemeld voor jullie site. Vind het leuk om jullie verhalen te lezen!
    Heel veel plezier op jullie reis en ik zie de verhalen tegemoet!
    Groetjes Sannie

  • 04 Augustus 2006 - 09:54

    Naomi Nussy:

    Tsja, als je deze website bekend maakt bij collega's, dan is de kans natuurlijk héél groot dat je gedurende je vakantie gaan stalken, haha! Alle gekheid op een stokje. Ik wens jullie een hele goede vakantie toe, enne Chantal, niet teveel eelt kweken van het paalzitten hè!
    Tot volgende maand!
    Groetjes Naomi

  • 07 Augustus 2006 - 18:16

    Maikel:

    leuk hoor z'n site, ben benieuwd wat jullie allemaal mee gaan maken, veel plezier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Breda

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

24 September 2006

Geheimpje!!!

15 September 2006

Weer terug!

30 Augustus 2006

Laatste loodjes

28 Augustus 2006

Rasta, Reggae, Cocktails en Relaxen!

27 Augustus 2006

Schildpadden

Actief sinds 31 Juli 2006
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 12256

Voorgaande reizen:

05 Augustus 2006 - 01 September 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: