We zijn er!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van chielental - WaarBenJij.nu We zijn er!! - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van chielental - WaarBenJij.nu

We zijn er!!

Door: Chantal

05 Augustus 2006 | Panama, Panama-stad

Ja hoor na een hele lange dag reizen zijn we dan eindelijk aangekomen in Panama.
De vlucht was allemaal prima. Alleen het laatste stuk een beetje vertraging.
De eerste indrukken van Panama by night zijn erg goed! Vanuit het vliegtuig kon je heel erg mooi alle lichtjes zien en de vorm van Panama. In ieder geval heel tof!
Verder is het heel amerikaans. We hebben nu 30 minuten door Panama gereden en al 4 McDonalds en 3 burger kings en heel veel pizzahutten en KFC.... Alleen zien de mensen erbij wat spaanser eruit.
Nou dat waren de eerste indrukken. Nu zitten we lekker aan een koud biertje in ons eerste pension. Dat overigens ook geweldig is. Kamer met Airco en eigen toilet etc. En dan boven op een berg. We kijken zo uit naar het Panama kanaal. Verder hebben we al een kakkerlak en een mot en een paar vogels gezien. Super he!! Dus dit is een goed begin.
Alleen hebben een probleem met de mobiele telefoons. We dachten dat we die wel konden gebruiken, maar tot zover hebben we allebei geen bereik. Dus we kunnen niet sms-en en zullen daarom regelmatig via de mail wat van ons laten horen.

• 06 Augustus 2006 - 10:25

Wendy En Leah:

He schatjes,

Super om te horen dat jullie goed zijn aangekomen. Natuurlijk nieuws goed in de gaten gehouden en geen neervallende vliegtuigen gezien, dus we hadden al het idee dat het wel goed zat. We kijken uit naar jullie volgende mail en hier gaat het leven gewoon door dus ik ga maar eens de badkamer poetsen. Yeah...

Liefs,
    wendy en leah

• 06 Augustus 2006 - 11:55

Ton & Ria:

Hoi Michiel & Chantal
    Goed om te horen dat jullie zijn gearriveerd en veilig en wel in Pnama zitten. We gaan er overigens wel even vanuit dat die kakkerlak niet in de kamer zit... Veel plezier en we kijken uit naar de volgende mail.

Groetjes/knuffel
    Ton & Ria

• 06 Augustus 2006 - 21:15

Wim En Lijda:

Hoopten de hele dag op een sms berichtje of zoiets van jullie, maar begrepen in de loop van de dag wel dat jullie geen bereik hebben daar; hebben ook nog even geprobeerd jullie te bellen maar kregen voice mail. Dus toen wisten we het zeker! ZIjn nu net thuis van de verjaardag van opa en hebben meteen jullie site opgezocht. Geweldig dat jullie goed zijn gearriveerd in Panama city. De foto is ontzettend mooi, kunnen jullie vast wel een prijs mee winnen of zo. Nu zijn we nog jaloerser op jullie en willen ook wel daar heen. Verder alles goed hier. Tot het volgende berichtje. veel liefs wim, lijda

• 07 Augustus 2006 - 06:42

Rianne:

Hi Michiel en Chantal,

Klinkt goed allemaal! Heel veel plezier en geniet ervan!

x Rianne

• 07 Augustus 2006 - 07:21

Kim Vriends:

Met de katjes is alles goed! Ik heb vannacht voor het eerst bij jullie geslapen en jullie bed ligt heerlijk:-) Lekker genieten daar!!! Kus

• 07 Augustus 2006 - 07:23

Kim Vriends:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Met de katjes is alles goed en jullie bedje ligt lekker:-) lekker genieten daar!! Kusjes

• 07 Augustus 2006 - 07:24

Kim Vriends:

Er ging even iets fout :-)

• 07 Augustus 2006 - 17:29

Ursula:

ik wens jullie een fijne vakantie en geniet ervan!!!! michiel ik mis je nu al, het is zo stil en niemand die bijdehand is hahahaha. Nou enjoy en ik ga dit weekeinde beginnen met jullie painting...

• 07 Augustus 2006 - 20:52

Erwin & Ingrid:

Lieve Chantal en Michiel,
    Fijn dat jullie er zijn en dat alles goed is gegaan!! Wat een schitterende foto...als Michiel je nu nog steeds geen huwlijksaanzoek doet, dan weten we het net meer... Hier gaat alles prima, vandaag met de kindjes naar de Efteling geweest (ook leuk). We hopen snel weer iets van jullie te horen. Geniet samen.....

Lieve groetjes,
    Erwin, Ingrid, Sanne & Lars