Even snel.... - Reisverslag uit Ojochal, Costa Rica van chielental - WaarBenJij.nu Even snel.... - Reisverslag uit Ojochal, Costa Rica van chielental - WaarBenJij.nu

Even snel....

Door: Chantal

19 Augustus 2006 | Costa Rica, Ojochal

Lieve allemaal,

Wij zijn aangekomen in het zuiden van costa rica, Ojcohal, Playa Tortuga. Hier hebben we een leuke cabana gehuurd voor de komende dagen bij een nederlands stel. het is hier wederom geweldig mooi. We zitten wel een beetje in de middle of nowhere. Maar we kunnen regelmatig een lift krijgen van de nederlanders. Dit is dus perfect. Vandaag zijn we naar een mooie waterval gewandeld en daar was het heerlijk. Tot nu toe ziet het landschap en wel redelijk hetzelfde uit als in Panama. Veel groen, ontzettend mooie bloemen, bergen en veel diertjes. Gisteren een leguaan gezien en een immens grote PAD.
Morgen gaan we een toch maken naar Nationaal park Corcovado. Vanuit een plaatsje Sierpe vertrekken we per boot over een rivier naar de zee en dan staat in het park op ons een gids te wachten die ons alles zal laten zien. We moeten wel oppassen want er zitten kaaimannen en bullsharks in de rivier daar. Nou jullie horen snel weer van onze spannende avonturen als we uit de knoet zijn en internet wat goedkoper is.
Dikke kus uit Costa Rica!!

• 19 Augustus 2006 - 21:12

Patricia En Rob:

Hai,
    Hopelijk genieten jullie optimaal en verloopt alles naar wens!
    Wij denken aan jullie!

Lieve groet,
    Patricia en Rob
    x

• 20 Augustus 2006 - 11:25

Wim En Lijda:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen in Costa Rica. Nog fijner dat je even gebeld hebt vrijdag. Was heerlijk om je stem weer te horen. Val a.u.b. niet overboord morgen en Chiel, probeer niet aan de rand van de boot overboord te plassen he want als je er uitvalt wordt je vast onmiddellijk opgegeten.
    Met de katten was alles prima heb je geknuffeld en eten gegeven. Heel veel liefs wim en lijda
    P.S. Fijn dat er overal op de wereld nederlanders zijn, dat kan goed van pas komen zoals nu bij jullie.

• 22 Augustus 2006 - 13:49

Wendy En Leah:

Net weer lekker jullie twee laatste berichten en foto\'s zitten bekijken. Supermooi allemaal!!!

Ik heb Lowlands weer overleefd, twee dagen prachtig weer gehad en zondag was het heel slecht, maar toen ben ik gewoon naar huis gegaan. Het was helemaal super!

Heel veel plezier in Costa Rica en ik wil best een krokodillen leren tassie, mocht je Crocodile Dundee achtige neigingen krijgen :-)

Dikke kus, ook van jullie petekind!
    Wendy

• 23 Augustus 2006 - 20:26

Chantal:

Chiel heeft zich netjes gedragen tijdens de boottocht, wist zelfs zijn plasje op te houden totdat we een toilet hadden gevonden. hahahahaha Fijn dat het met de katjes zo goed gaat, mis ze ontzettend, maar hadden een soort sammie Bertus genaamd, bij ons laatste hotelletje dus daar hebben we veel meegekroeld.
    Wendy wat een geluk dat het weer meeviel tijdens lowlands. Ben benieuwd naar alle verhalen!!!

• 24 Augustus 2006 - 10:05

Ton & Ria:

Hoi Michiel en Chantal
    Zovast gefeliciteerd met je verjaardag, Michiel! We zullen er vanavond zovast eentje op je gezondheid nemen en op de 25e nog eentje. We zijn al aan het aftellen om de verhalen \"live\" te horen, want beginnen jullie zo langzamerhand wel te missen. Ik hoop dat internet het weer gaat doen daar, dan kunnen we de belevenissen weer meemaken. Veel plezier nog een een hele fijne verjaardag en een knuffel. Papa en mama

• 24 Augustus 2006 - 12:55

Marcel En Nicole:

We zijn helaas weer thuis. Na een lange reis zijn we weer terug uit Costa Rica. Jullie kunnen nog even lekker genieten. Dat zal zeker lukken. We spreken elkaar daarna weer. Groetjes Marcel en Nicole

• 24 Augustus 2006 - 18:28

Chantal:

Hoi Marcel en Nicole,
    Fijn om te horen dat jullie weer heelhuids in Nederland zijn aangekomen. Geen gekke dingen meegemaakt onderweg?? Hoop het niet.... Tot snel