Vlinders, fietsen en watervallen. - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van chielental - WaarBenJij.nu Vlinders, fietsen en watervallen. - Reisverslag uit Panama-stad, Panama van chielental - WaarBenJij.nu

Vlinders, fietsen en watervallen.

Door: Chantal

10 Augustus 2006 | Panama, Panama-stad

Even vlug: Gisteren zijn we met Dwayne en Eileen, een bejaard stel Amerikanen uit Florida meegereden naar El Valle, dat in de ontplofde krater van een al heel lang dode vulkaan ligt. Hier is het echt prachtig. Hebben lekker fietsjes gehuurd en zijn gaan rondcrossen. Heerlijk gezwommen bij een waterval van 80 m. met overal mooie vlindertjes. Ga nu ophangen, want het internetcafe gaat dicht.

• 10 Augustus 2006 - 17:56

Kim:

Ha tallekeballeke en chiel,
    leuk om jullie zo te volgen. Kort en krachtig. Prima! Is het een beetje een leuk fietsland?? Goed dat je overal zo makkelijk kunt internetten. Lijkt net alsof de afstand gelijk 0 wordt. Tot het volgende berichtje weer (over weer gesproken....erg bagger hier!)

Dikke kus Kim (en dan niet die bij Chiel in bed ligt ;-))

• 11 Augustus 2006 - 11:22

Lijda:

Hoi kids,
    lijkt me gewelsdig bij een waterval zwemmen. Panama etc. moet dus ook maar op ons verlanglijstje gezet worden. Ik hoop wel dat we oud gneoeg worden om alles te gaan doen dat we nog willen. Hier komt de regen met bakken uit de lucht en het omweert ook nog eens. Heb nog nooit zulk slecht weer gehad op mijn verjaardag (of een dag erna). Kon vanmorgen niet eens tennissen. GGelukkig kwwam Suze een bakkie doen met taart. Heel gezellig dus. Spreek jullie snel veel liefs Lijda

• 11 Augustus 2006 - 12:47

Papa/mama:

Hoi schatten,Vlindertjes dragen momenteel hier een snorkel.Fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.Lekker genieten en wij via jullie ook een beetje. Kus