Dagje reizen naar Boquete! - Reisverslag uit Boquete, Panama van chielental - WaarBenJij.nu Dagje reizen naar Boquete! - Reisverslag uit Boquete, Panama van chielental - WaarBenJij.nu

Dagje reizen naar Boquete!

Door: Chantal

11 Augustus 2006 | Panama, Boquete

Vandaag zijn we van El Valle met de bus naar Boquete gegaan. Dit keer geen Amerikanen die zo lief zijn om ons met de auto weg te brengen. Trip was prima, alleen zijn we van 7.00 uur tot 16.00 uur bezig geweest om zo´n 400 km te overbruggen. Veel van het land gezien. Het is nog steeds erg mooi en groen, heuvel- en bergachtig hier. Gisteren hebben we nog een stuk gefietst naar thermale baden. Echt heel schattig voor 1 dollar kon je jezelf met geneeskrachtige modder insmeren en dan met thermaal water na 10 minuten afspoelen. Dus we hebben even een moddergevechtje gehouden. Als het lukt zie de foto´s..... We hebben net even geregeld dat we zondag met Eduardo (een engelstalige gids)een hike van zo´n 4 uur gaan maken door het nevelwoud, langs een waterval, koffieplantage en een indianenstam. Dus we zetten onze tooi maar op!! Verder heeft hij beloofd dat we apen, vogels, luiaards en nog vele andere dieren gaan zien. Ben benieuwd!! Zo hadden we het plan om hier ook nog wat te gaan raften, maar jammer genoeg is dat heel erg duur! Dus misschien kunnen we dat nog ergens anders doen.
Over het weer gesproken hier valt dagelijks ook wel een buitje maar na een uur is dat wel weer over. Verder is het nu ook een beetje bewolkt. Maar dat is geen probleem. De eerste dagen waren zo warm dan voel je je gelijk zo loom. Dus dit wat koelere weer is voor onze avonturen een stuk beter. Balen zeg voor jullie allemaal dat het zo slecht weer is in Nederland...
Hebben hier een leuk huisje gevonden voor een paar nachten. En dan gaan we maandag weer verder reizen naar Bocas del Toro. Dan hopen we lekker te kunnen gaan bakken op het strand....met af en toe een regenbui. Tot zover weer onze update.. En dan gaan we nu proberen er wat leuke foto´s bij te doen. Jullie zien vanzelf of dat gelukt is.

• 12 Augustus 2006 - 08:22

Marloes:

Hallo,

klinkt erg goed allemaal!!erg leuk om jullie verhalen te lezen!Mooie foto's...misstaat jullie niet die modder, zijn jullie daar nou nog mooier van geworden..?? Heel veel plezier nog daar! x Marloes

• 12 Augustus 2006 - 10:44

Kim:

goed doorgekomen die foto's. die verlichte brug is erg mooi gelukt! Kun je niet zo'n lekkere hangmat in je tasje mee nemen? Goed nieuws van het thuisfront....het zonnetje begint een beetje door te breken. Wel lekker voor Vin, want die staat hard te werken in de zandbak. Heeft al twee dagen een moddergevecht met zichzelf gehouden! Niet mooier, wel gespierder van geworden! Tot het volgende berichtje!

Kus

Kim

• 12 Augustus 2006 - 10:47

Kim:

ps...Lijda, alsnog van harte!! Taartje eten terwijl het buiten dondert heeft ook wel weer wat! Komen de kaarsjes wel beter uit!

Groet,

Kim

• 12 Augustus 2006 - 14:51

Sannie:

Heej,
    Nou jullie hebben vast weer een babyhuidje na zo'n modderbad???
    Leuke dingen al gedaan zo te lezen en nog leuke dingen in het vooruitzicht! Veel plezier nog! Groetjes sannie

• 12 Augustus 2006 - 21:07

Chantal:

Wij zijn inderdaad heel erg mooi en jong geworden van dit modderbadje! Jullie zullen het resultaat wel zien over een paar weekjes.
    En Kim ben je die arme Vincent ook nog een beetje aan het helpen of niet??? En zo´n hangmat kunnen we zekers meenemen kosten tussen de 25 en 35 dollar.... Dus laat maar weten, maar dan moeten we nog wel een plekje over hebben in onze rugzakken.
    Marloes: wacht maar tot de foto´s van costa rica komen, dan kun je alvast een voorproefje nemen voor jouw reis. Fijn dat het zonnetje zich in Nederland ook af en toe laat zien. Ik ga nu nog even onze nieuwste foto´s op het internet zetten en me dan geestelijk voorbereiden op onze hike van morgen.. hopen veel beestjes te zien. Adios!!

• 13 Augustus 2006 - 10:52

Wim En Lijda:

We zijn steeds jaloerser aan het worden, maar wie weet wat wij ooit nog gaan doen. We gunnen het jullie in ieder geval ontzettend. Mooie foto\'s vooral die waar jullie jezelf hebben ingesmeerd met modder. Zien jullie er nu zeker stralend uit. Misschien kan ik eenmedische indicatie regelen om mijn huid wat jonger temaken door ook daarheen te gaan en me in te smeren met die modder. Zal eens vragen aan Van der Pol. Wel lang om een hele dag in de bus te zitten maar je ziet natuurlijk wel veel dan.(als jullie niet slapen tenminste). Hier is alles prima hebben net even in de zon gezeten, maar de wolken komen er al weer aan dus, zal er wel weer een regenbui op komst zijn. Gaan zo naar Joyce en Ruud. Liefs en veel plezier verder wim en lijda

• 14 Augustus 2006 - 13:21

Patricia:

Met een glimlach op mijn gezicht zit ik nu te typen, die \"modder-foto\" is erg grappig !!!
    Het ziet er allemaal mooi uit hoor, en jullie zijn erg ondernemend bezig. Gelijk hebben jullie! Ben benieuwd of de hike nog is gelukt...